קורסים ללימוד "פוקוסינג"

העולם שלנו כיום התברך בשפע של קורסים וחומרי למידה מכל הסוגים והשיטות. עולם הטיפול עשיר למדי ומאפשר אין סוף אפשרויות של שימוש בכלים ובשיטות מצוינות. איננו מתימרים להחליף שום דבר ולא להיות במקום אף אחד אחר. רצונינו להביא בפני העולם החרדי בשורה שעדיין איננה נודעת בשעריה. לצד מקומות ההכשרה המצוינים שהעולם החרדי גאה בהם העמדנו לרשותכם קורס מיוחד במינו המוכר להסמכה בינלאומית  את קורס פוקוסינג.

שיטה זו פתח ג'נדלין (1970, ארה"ב) במיוחד עבור מטופלים שלא הצליחו בטיפול פסיכולוגי. היא חודרת בנעימות ובאופן ידידותי להפליא לאני העמוק ביותר ודולה בדיוק רב את המידע האותנטי אליו זקוק המטופל כדי ליצור רפוי ושנוי. פוקוסינג הוא הכלי המחבר בין הרגש שלנו הגוף שלנו והשכל שלנו בכל תחומי החיים. מסיבה זו היא מצליחה ליצור את האיזון המתבקש ביניהם. שיטה זו צוברת תאוצה בעשור האחרון ויש לה כיום ישומים רבים. היא משמשת היום בריפוי, ביופידבק, פסיכותרפיה, חינוך, כתיבה יוצרת, מדיטציה, עסקים ופתרון בעיות.

הקורס מיועד לנשות מקצוע בלבד. נשים שעוסקות בטיפול, יעוץ או אימון מוזמנות לרכוש את הידע הטיפולי והמקצועי של טכניקת ההתמקדות כדי לישם אותה בקליניקה שלהן. לצד כל הכלים הנפלאים בהם התברכו. יש בפוקוסינג את כל הכלים אליהם יכול מטפל להזדקק אי פעם כדי להיות שליח טוב למטופליו. נוכחותה מיטיבה מרעננת ופועלת קסמים בצניעות ובהצלחה. פוקוסינג משדרגת לאין ערוך כל קליניקה פעילה ומשכללת ביותר את דמותו של המטפל כמו את הדינמיקה שיש בינו לבין מטופליו.

הקורס מועבר בקבוצות קטנות ובאוירה יחודית ומענגת. 

ליצירת קשר

האם תרצה לדעת עוד על פוקוסינג?

קורס פוקוסינג הקרוב נפתח ב:

חשוון תשפ"ד